مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 دی 1400 ساعت 09:302021-12-28سياسي

تقدیر از اهداکنندگان برتر نمونه های زیستی به مرکز ذخایر ژنتیکی


در دومین روز از برگزاری نمایشگاه توانمندی ها و دستاوردهای جهاد دانشگاهی و زیستی ایران از اهداکنندگان برتر نمونه های زیستی به این مرکز تقدیر به عمل آمد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از مرکز ملی ذخایر ژنتیکی و زیستی، همزمان با برگزاری دومین روز نمایشگاه توانمندی های جهاد دانشگاهی، مراسم تکریم و تقدیر از اهداکنندگان برتر نمونه های زیستی به مرکز ملی ذخایر ژنتیکی و زیستی ایران با حضور رییس جهاد دانشگاهی و جانشین قرارگاه زیستی سازمان پدافند غیر عامل کشور برگزار شد.

دکتر حمیدرضا طیبی، رییس جهاد دانشگاهی در این مراسم گفت: حلال مشکلات کشور، توسعه علم و فناوری خودمان است و تمام تلاش همه پژوهشگران و جهادگرانی که اینجا حضور دارند، این بوده است که اثبات کنند خودمان توان حرکت در مرز علم و تجاری سازی فناوری ها و ارائه آنها به جامعه را داریم.

لذا سیاستمداران باید برنامه ریزی کرده و از ظرفیت های موجود استفاده کنند.

وی افزود: یکی از مجموعه هایی که به توسعه سریع علم در آینده کمک می کند، مرکز ملی ذخایر ژنتیکی و زیستی ایران و بانک های این مرکز است.

فعالیت های این مرکز، کاری ملی و حاکمیتی است، اما متأسفانه آنطور که باید و شاید از این مرکز حمایت نشده و نیازمند تأمین بودجه و زیرساخت های لازم هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر از اهداکنندگان برتر نمونه های زیستی به مرکز ذخایر ژنتیکی

تقدیر از اهداکنندگان برتر نمونه های زیستی به مرکز ذخایر ژنتیکی